הוא נפרד ממני אחרי חודש וקצת ואמר שהוא אוהב אותי פשוט כבר לא במובן של זוגיות ושאני ילדה מדהימה ושזה הוא לא אני וכל זה אבל הוא מאבד אלי רגשות ולא רוצה למשוך את זה כדי שאני לא אפגע, וגם שהוא מרגיש שאנחנו לא מתקדמים לשום מקום ורק מתרחקים ואני גם עכשיו מרגישה שזאת אשמתי כי הוא היה הבן זוג הראשון שלי ועדיין לא רציתי להתנשק עד השבוע האחרון שבו חשבתי על איך זה יקרה והוא חשב על איך להפרד ממני ועכשיו אני מרגישה שזאת אשמתי שלא התקדמנו לנשיקה ובנוסף יש לי אוברטינקינג אז בזמן האחרון שאלתי אותו שאלות שבאות מזה והוא לא ממש הבין שזה קשה להתמודד עם זה ואמר שזה מציק וכאלה.. אוף אני אוהבת אותו וזה באשמתי עכשיו