6 תשובות
תני לעצמך לבכות, זה בסדר.
מבינה הכי בעולם במצב שלך גם הדבר הכי טוב שאת יכולה לעשות כרגע זה להתמודד עם הכאב להבין איפה את נמצאת לדבר עם עצמך לא משנה באיזה צורה ולהבין שזה לטובתך גם אם זה לא נראה לאט לאט הכאב ירד והזמן עושה את שלו תאמיני לי את תרגישי רע בימים האלה אבל בימים האחרים תרגישי במקום יותר טוב אלוקים לא סתם פירק את זה כנראה זה לטובה אם את רוצה לבכות תבכי תוציאי הכל מותר להתפרק ולאט לאט יהיה טוב אם את רוצה לדבר אני פה❤
את נשמעת כמוני
רק שאני חצי שנה אחרי
רק שאני חצי שנה אחרי
אנונימית
אני והאקס שלי נפרדנו ליפני שבוע וחצי ואני באותה סגה
זה כןאב, הכי נורמלי להשבר, לבכות כמה שצריך, מבינה אותך. תזכרי שזה אולי פשוט לא נועד להיות זה ותמצאי מישהו טוב יןתר, אפילו שלא נראה לך.
מוזמנת לכתוב לי 3>
מוזמנת לכתוב לי 3>
חודש וזה עובר.
תבכי תשחררי זה יעבור בסוף
תנסי ללמוד מזה
תבכי תשחררי זה יעבור בסוף
תנסי ללמוד מזה