7 תשובות
כן
תמיד עדיף שיהיה לכל מקרה כי מי יודע מה יהיה בעתיד.
תמיד עדיף שיהיה לכל מקרה כי מי יודע מה יהיה בעתיד.
אנונימית
שואל השאלה:
מר שונרא
איך אני אמורה לדעת? בנתיים טוב לי עם העסק שלי
מר שונרא
איך אני אמורה לדעת? בנתיים טוב לי עם העסק שלי
אנונימית
עדיף לך סתם ככה של מה העסק???
כן תעשי, את לא יכולה לדעת מה יקרה בעתיד, אם העסק עדיין יצליח, אל תסמכי רק על זה
תעשיי זה תמיד יקדם אותך הלאה!
אנונימית
תלוי לאן את רוצה להמשיך בחיים
לא
באותו הנושא: