3 תשובות
יפה מעולה אני עובד בפיצה וינו וינו על השעה 28 לשעה
יחסית מעט סליחה שאני אומר אבל לא שופט כל אחד ומה שהוא טוב בו
אמא שלי בת 40 + והייא מרוויחה 5000 שקל בחודש.
זה טוב הסכום שאת מרוויחה.
זה טוב הסכום שאת מרוויחה.
אנונימית
באותו הנושא: