5 תשובות
ביטחון בעיקר
תבואי בגישה טובה ותנסי להתחבר לאט לאט
תצתרפי טיפה לשיחות תמיד תחייכי ותראי נחמדה כי אף אחת לא תרצה לבוא לגשת אלייך אם תראי מגעילה
תקווי שיגישו אלייך אם לא תגשי לאחרים
בתור גבר, זה פשוט קורה. אתה לא חושב על זה, אתה לא מחפש את זה. פתאום יש לך חבר חדש. אצל בנות אולי זה שונה
תהיה נחמדה לאט לאט תכירי את מי שתכירי
בסוף בעז"ה תתחברי לקבוצה של אנשים ויהיה בסדר
לבוא בביטחון ולנסות להתחבר לאט לאט להיות תמיד חיובית ולנסות גם להצליח בלימודים אולי זה יעזור לך להשתלב