9 תשובות
שואל השאלה:
אני לא חברותית!!!
ואם הם כבר מגובשים ?
אני לא חברותית!!!
ואם הם כבר מגובשים ?
אנונימית
^אז אפילו יותר קל תכירי אחת והיא תכיר לך את כולם
כשעליתי לחטיבה כל החברים שלי הכירו המון אנשים ואני לא ואז אני הכרתי את מי שהם הכירו
שואל השאלה:
אני עולה לי נראה לי שהם פחות נחמדים לא?
אני עולה לי נראה לי שהם פחות נחמדים לא?
אנונימית
לא בהכרח.
אני גם עולה לתיכון אבל אני כבר מכיר את כל השכבה
אני גם עולה לתיכון אבל אני כבר מכיר את כל השכבה
תנסי ליהות חברותית
פשוט להיפתח לכולם ולא לשבת בצד כמו ישו צלוב פשוט לנסות להתחבר לילדים וליהות נחמד ולחייך
שואל השאלה:
איזה מאכזב ^
איזה מאכזב ^
אנונימית
עברתי פעם, השגתי המון חברים ביום הראשון רק אחר כך גיליתי שאמא שלי דיברה עם ההורים כדי להשיג לי חברים
באותו הנושא: