12 תשובות
אולי המחנכת תחפור קצת אבל חוץ מזה לא נראלי שהם יעשו משהו על יום אחד
כלום, אך מדוע?
פשוט יתפסו ממך כרושם ראשוני רע.
שואל השאלה:
^^נע זה פסדר זאת שנה שנייה שלי שם והמורים גם ככה תפסו אותי בתור רושם רישומי רע זה לא יחדש משהו
אנונימית
כלום
מה יעשו
שואל השאלה:
כדי שההורים יחשבו שהלכתי ושהם יצאו לעבודה אני יחזור הביצה
אנונימית
בטח יתקשרו להורים שלך
איזה מורה אחת תעשה רשימת שמות ותשים לב שלא באת ואז היא תסמן חיסור, בגלל שהבית ספר לא קיבל הודעה מההורים או התרעה על חוסר הגעה הם יגדירו את זה כהיעדרות ואז הם יתקשרו להורים. ואז ההורים לא עונים כי הבית ספר מתקשר אלייהם וזה מספר לא מזוהה אז הם לא רוצים לענות, אולי זה איזה פרסומת של מחסני חשמל? אין להם כוח להתעסק עם זה במאילה עבר עלייהם יום קשה כי הם היו צריכים למצוא דירה באיזור של הבית ספר ואז לסדר חוזה ושכירות ולהעביר את החפצים בקיצר בלאגן. אחד מהמורים הסאחים בבית הספר יחליט שהוא מתקשר למשטרה כי יש היעדרות וההורים לא עונים. המשטרה מגיעה ופותחת בחקירה... מפה לשם הסיפור נמכר לאחד מערוצי החדשות על ידי בית הספר כי במאילה הם לא מקבלים תקציב מהעירייה ובקושי הם יכולים להרשות לעצמם לקנות נייר טואלט אז יש להם הזדמנות לעשות כסף מהצד. בחדשות הם מגזימים את הסיפור ומפה לשם יש ילדה שנעדרה וצוותי חיפוש משטרתיים מפוזרים ברחובות. ואז את חוזרת הביתה אחרי שהיית בקניון עם חברות במקום ללכת לבית הספר ואז איזה 5 שוטרים קופצים עלייך ואז ההורים כועסים ואת בעונש לאיזה 3 שנים והם זורקים לך את הטלפון מהחלון וזה...
וכל זה קרה בגלל שהברזת מהיום הראשון בבית הספר
שואל השאלה:
מדברת מנסיון?
אנונימית
כלום מה יעשו לך