8 תשובות
שואל השאלה:
לא הודעתי להם כי אם הייתי מודיענ הם היו נותנים לי פקודת מעצר
לא הודעתי להם כי אם הייתי מודיענ הם היו נותנים לי פקודת מעצר
אנונימית
למה דחית בפעמים הקודמים?
אנונימית
שואל השאלה:
כי פעם אחת הייתי בתקופת מבחנים
פעם שניה עדיין לא עשיתי חיסון שני
כי פעם אחת הייתי בתקופת מבחנים
פעם שניה עדיין לא עשיתי חיסון שני
אנונימית
אז למה כשדחית בגלל חיסון שני לא דחית כבר לתאריך שיהיה אחרי החיסון השני?
בכל מקרה תתקשרי אליהם תבקשי לדחות שוב תגידי שההורים שלך לא מרשים לך לבוא בגלל שלא עשית עדיין את החיסון השני ותדחי הפעם לתאריך שיהיה אחרי החיסון השני וזהו
בכל מקרה תתקשרי אליהם תבקשי לדחות שוב תגידי שההורים שלך לא מרשים לך לבוא בגלל שלא עשית עדיין את החיסון השני ותדחי הפעם לתאריך שיהיה אחרי החיסון השני וזהו
אנונימית
שואל השאלה:
אבל הם לא הסכימו לי, הם אמרו שזה תאריך אחרון לפני פקודת מעצר
אבל הם לא הסכימו לי, הם אמרו שזה תאריך אחרון לפני פקודת מעצר
אנונימית
אז תלכי היום פשוט ושימי מסיכה תשמרי על מרחק אני מאמינה שהם בכללי יקפידו על זה.
אנונימית
עדיף להודיע מאשר לא להודיע
פקודת מעצר יכולה להיות כאן גם ככה
אם לא תודיעי זה בטוח יהיה אם תודיעי יכול להיות שיתנו לך עוד הזדמנות
פקודת מעצר יכולה להיות כאן גם ככה
אם לא תודיעי זה בטוח יהיה אם תודיעי יכול להיות שיתנו לך עוד הזדמנות
תלכי!!! זה יותר נורא פשוט לא להגיע ולא להודיע להם. הם עלולים לעשות לך ממש בעיות למה שתרצי לעשות את זה לעצמך פשוט תלכי
באותו הנושא: