8 תשובות
זה לא טעים אבל כן יש אנשים
כן, זה טעים
זה פשוט כיף
טעם של מים
כן אני לפעמים אוכלת כשזה בתוך מיץ או משהו זה לא טעים אני פשוט אוכלת את זה משיעמום
זה כיף
אני, זה ממש טעים
די זה באמת טעים לי אני לא צוחקת