11 תשובות
למה נכנסתי לזה איכ די
-00
אם הייתי רוצה למות אז הייתי מנסה את זה
0000000/10
איך נו רק קמתי וברור שלא הייתי אוכלת את זה
למה נכנסתי לזה אני יקיא את כל מה שלא אכלתי היום
לא אמלה
לא די איכס ברמות אחרות הקאתי עכשיו בגלל זה
אה ולאכול בעלי חיים אחרים אחרי שרצחו אותם וחתכו הגופה שלהם לחלקים זה פחות מגעיל, סבבה
יש הבדל עם כל הכבוד בין לאכול תרנגולת חיה או מתה
שואל השאלה:
^^ איכ למה לי לאכול חיה שחיה זה חסר טעם אני רוצה לטבל אותה ולאפות אותה שיהיה לי טעים
אנונימית
נכון זה מה שאני מנסה להסביר להוא