4 תשובות
לא מנומס
כן בוודאי היא גם צריכה להודות לך
זה לא מנומס,לכן נהוג להגיד סליחה אבל אם היא בסדר עם זה אז כן בטח
ברור שהגיוני זה ממש סבבה
אנונימי
באותו הנושא: