התחברות
הרשמה
זה הגיוני שאני מחכה חצי שעה לשיחה עם כאל?
14 באוגוסט 2023, 15:35
עייפות
זמן
התאהבות
התחלות
הודעות
4 תשובות
הגיון של שירות לקוחות :/
ה
האיש החכם מאוד
כן
A
AnnabethChase
שואל השאלה:
מה זה החרא הזה
א
אבו דאוד
חרא של שירות בקיצור
ה
האיש החכם מאוד
באותו הנושא:
הגיוני שאני מחכה כל יום לבית ספר מחדש רק כדי לראות את הילד שאני מאוהבת בו?
זה הגיוני שאני מחכה רק לילה בשביל לישון ולהימנע מהחיי יום יום שלי?
הגיוני שאני בת 15 ואני רק מחכה להיות נשואה עם ילדים?
הגיוני שאני מחכה לה כבר כמעט ארבעים דקות שתצא מהמקלחת?
זה הגיוני שאני מחכה להזמנה מעדיקה כבר שבוע ואפילו לא שלחו לי הודעה שהיא מוכנה?
הגיוני שאני מסרבת לכל בן שמתחיל איתי כי אני מחכה לאחד רציני שיהיה בעלי לתמיד?
הגיוני שאני מבואסת שיבוא שיבוא כיפור ואני ממש ממש לא מחכה לזה
זה נראה לכם הגיוני שאני עדיין מחכה בתור לרופא נשים מ10:20?
אני רק מחכה לרגע שאני אדבר איתה, הגיוני?
זה הגיוני שאני מחכה חצי שנה לטסט?!
זה הגיוני שאני מחכה שיגידו לי באיזה שעה לבוא לעבוד ואני סתם מחכה כבר שעה+?