3 תשובות
זה ממש מפחיד בהתחלה ויש אנשים שלקח להם כמה שנים לנהוג קחי את הזמן ותסעי במקומות פחות עמוסים נסיעות קצרות ולאט לאט תתרגלי ותצברי ביטחון
תלכי עם אחד ההורים ותני להם ללמד אותך. זה מאוד חשוב לנסוע עם מלווה לומדים המון. הרבה יותר מבשיעורי נהיגה. זה יעבור לך אחרי שתנהגי קצת. אסור לך לסיים ליווי בלי זה גם כי את תסכני המון אנשים בכביש
אם את לא מרגישה בנוח תסעי עם ליווי או תקחי חיזוק אצל מורה נהיגה וגם אם מסתיים מלווה ואת לא מרגישה בנוח לא לנהוג לבד