3 תשובות
אז קודם כל, את יודעת שאת יודעת לנהוג ועשית רישיון אז זה ירגיע אותך. אל תפחדי מלהיות על הכביש בפעם הראשונה לבד, עשית את זה עם מורה לנהיגה בעבר וידעת לנהוג ממש טוב.
ליום הראשון שתסעי לבד אוליי תביאי איתך ביחד מישהו/מישהי שאת מכירה כדי להוריד ממך סטרס ולהירגע. תזכרי שאת יודעת לנהוג אל תאבדי ריכוז בכביש. להתחלה תוכלי לנסוע למקום קרוב, ואז לאט לאט רחוק יותר.
שואל השאלה:
כן תודה כרגע אני בתקופת ליווי אבל כשיגמר לי אני עדיין אסע עם מלווה כי אני צריכה ללמוד עוד מלא דברים ויש טעויות שאני עושה שלא עשיתי הרבה בשיעורים אז אני מקווה שיהיה טוב...
אנונימית
בהצלחה לך:)