5 תשובות
8:00 שעתיים אחרי שאני קם
ובישבילי זה הרבה כי אני בחיטוב אז אני אוכל פחות
שואל השאלה:
אצלי זה לא הרבה - זה מחזיק אותי עד הצהריים בערך משתדלת לא לנשנש בין לבין
אצלי זה לא הרבה - זה מחזיק אותי עד הצהריים בערך משתדלת לא לנשנש בין לבין
אוקיי גם אותי מחזיק פחות ואני לא מנשנש בין לבין כי חיטוב זה בעיה
זה לא הרבה בגללי אגב זה נורמלי
באותו הנושא: