8 תשובות
בסדרר לא נוראא
גם לי שיעמם בשיעור ועשיתי את זה פעם
זה לא אומר כלום
יש לך מוח יצירתי וזה הכול
את נאצית
זה לא אומר כלום
אומר שציירת סמל שלא ידעת את המשמעות אליו, זה הכול
שאת אוהבת לצייר (גם לי זה קרה)
אסור לצייר אותו מסתבר
זה בכלל סמל רוחני בהמון תרבויות במזרח. בנוסף זה מסמל ניצחון או משהו, והנאצים אימצו את הסמל הזה והפכו אותו לטאבו. אין שום בעיה שציירת את זה , הבעיה היחידה היא שלא ידעת מה זה אומר. זה חתיכת חור בהשכלה.
בסדר לא נורא פשוט תמשיכי את הציור בקווים לציור של חלון חחח