6 תשובות
פשוט תצייר, זה בטח יבוא לבד.
שואל השאלה:
בעיפרון? בצבעי שמן? באקריליק? מאיפה מתחילים?
אנונימי
תנסה, מקסימום תצליח❤
מה כבר יכול להיות?
בטכניקה שיש לך הכי הרבה שליטה בה/בטכניקה שהכי יתרום ליצירה
לפי מה שנראה לך הכי מתאים לצייר איתו את הרעיון שלך, אולי כדאי שתתחיל בעיפרון בשביל סקאץ' ואחרי זה אם אתה רוצה תמשיך עם צבעי שמן או אקריליק ותמחק את העיפרון אחרי זה, או שלא מה שיראה לך מתאים.
לנסות עם עיפרון