5 תשובות
תסתכל בתנאי קבלה של המקצועות שאתה שוקל ללמוד בכל אוניבירסיטה שאתה רוצה ותראה. הם כותבים שם לגבי ממוצע בגרויות.
מעל 100 זה סבבה.
זה תלוי מה אתה רוצה ללמוד, למקצוע מדעי מבוקש כמו רפואה / מדעי המחשב / הנדסת חשמל זה לא ממוצע מאוד גבוה.
למבוקשים פחות, כמו הנדסה ביו רפואית / הנדסת מכונות, או רפואת שיניים, זה סבבה.
זה תלוי מה אתה רוצה ללמוד, למקצוע מדעי מבוקש כמו רפואה / מדעי המחשב / הנדסת חשמל זה לא ממוצע מאוד גבוה.
למבוקשים פחות, כמו הנדסה ביו רפואית / הנדסת מכונות, או רפואת שיניים, זה סבבה.
יש לך ממוצע בגרויות טוב
מבחינתי ממוצע שהוא ממש טוב זה 110
אבל שלך גם טוב פשוט תוציא גם בפסיכומטרי ציון גבוה ואתה תוכל להתקבל להרבה מקצועות
מבחינתי ממוצע שהוא ממש טוב זה 110
אבל שלך גם טוב פשוט תוציא גם בפסיכומטרי ציון גבוה ואתה תוכל להתקבל להרבה מקצועות
85+ זה מעולה לא כולל בונוס
כן זה סבבה
אפשר עם פסיכומטרי טוב
כן זה סבבה
אפשר עם פסיכומטרי טוב
נגיד ככה מדמח בתל אביב זה לא, אבל תמיד אפשר לשאוף
באותו הנושא: