9 תשובות
לא אכפת לי מזה
לא חושב שצריך לחשוב יותר מדי...
בסוף זה גוף מדיני שלא אמור לעבוד במדינה יהודית
אנונימי
דבר שלא נכון לעשות, אם זה משבש את פעילות הרכבת
כפייה של איזה דת? יהודית כמו המדינה שלך חמודה
לא מתאים לך מוזמנת לרוץ אני בטוח שבצרפת הנוצרים והמוסלמים יעשו לך חיים קלים
אנונימי
לא.. אבל בחול יעשו לך אותו דבר אז חלאס להתלונן על כל דבר
אנונימי
מקווה שזה ישנה משהו ובאמת יפעל בשבת,כבר נמאס מהמצב הזה.
שואל השאלה:
קיצר אתם בעד שהרכבת גם תיהיה בשבת
לא יודע...
המדינה כבר ממש מתחרפנת...
יש הרבה דברים חשובים לטפל בהם....
הרכבת היא לא הכי חשובה...