7 תשובות
כן
יש לי תחושה שכן אבל הם יוותרו מהר
לא. מאז שנת 1948 לא הייתה שנה שלא נפתח ה1 לספטמבר יחתמו על הסכם זמני כנראה
לא לפחות לא בבית ספר שלנו כי הם זבלות
אנונימית
בעזרת השם
אמןן