13 תשובות
הייתי עושה איתה קרב אפים.
אם היא הייתה מנצחת הייתי יוצא איתה
אם היא הייתה מפסידה הייתי יוצא איתה
אני רציני לחלוטין.
אנונימי
שואל השאלה:
דיי נו באמת
שואל השאלה:
תענו רציני
בכנות הדבר האחרון שאכפת לי ממנו זה האף שלה
יש עוד הרבה דברים מושכים אחרים
שואל השאלה:
דיי אני מרגישה שאף אחד לא ירצה אותי כי אין לי אף סולד או ישר
או משהו יפה בי בכללי כוסצאמק
^יש לך אוצר מילים רחב, ויותר חשוב אופי מאשר אף.
אנונימי
שואל השאלה:
אבל מן הסתם שאתה לא תצא עם מישהי שאתה חושב שהיא מכוערת
^אני לא מחפש מערכת יחסים בכלל(לפחות כרגע), ואת היחידה שאמרה שאת מכוערת, וזה כנראה כי את לא שמעת שמישהו אומר משהו אחר.
בני אדם לא מושלמים, לאף אחד לא אכפת אם יש לך אף עקום, יופי נהרס שמזדקנים אופי בדרך כלל נשאר
אנונימי
איזה שטויות. למי אכפת מזה. שתהיה יפה וזהו. זה באמת לא כזה משפיע אם היא יפה
שואל השאלה:
מאיפה לך שלא שמעתי ממישהו אחר את זה חח
כל בן אדם שהכרתי דאג להזכיר לי כמה אני מכוערת
לא קשור בנים בנות זקנים או ילדים קטנים
כולם
ולא קשיר לאף
הכל
אני לא אשקר ויאמר שהייתי יוצא אם מישהי שאני לא נמשך אליה אבל לדעתי את סתם אומרת את זה לעצמך והוא לא כזה נורא באמת
שמעי את פשוט צריכה לקבל את האף שלך ויש מלא אפים עקומים וגדולים שיפים או שמקסימום תטוסי לטורקיה ותעשי ניתוח אף
שואל השאלה:
מה מיוחד בזה