5 תשובות
אממ תראי אני לא הכי טובה אבל עם הזמן למדתי להיפתח יכול להיות שזה יעזור לך! מה שכן זה מבאס לכל הקבוצה אם מעלים הצגה ויש בן אדם שמפחד להופיע.. אבל אני מאמינה שתצליחי .. אולי לא בהתחלה אבל הביטחון יבוא.. כמו שהוא בא לי
אני ממליצה לך לנסות
שואל השאלה:
^^ כן יש לי אבל תיאטרון הרבה יותר מעניין אותי
אנונימית
אם יש לך מגמה כזו
לדעתי יהיה לך הרבה יותר כיף בתקשורת