11 תשובות
שואל השאלה:
את יכולה לפרט?
אנונימית
כי עם הוא לא הגיע עם מישהי אחת לפחות למערכת יחסים וקשה לו להביע או לפרש רגשות זה לא אחד שהייתי רוצה להיות וניראה שיש סיבה למה הוא לא היה בקשר רציני
לא אני לא מבזבזת את הזמן ככה אני לא רוצה להיות ככה איתו
לדעתי הוא לא רציני לגבייך בעליל, אם הוא היה באמת מעוניין בך אז הוא לא היה משתמש בתירוץ ככ זול ונדוש אלא מתקרב אלייך כמה שאפשר
שואל השאלה:
למרות שאת אוהבת?^^
אנונימית
שואל השאלה:
הוא ממש תיסבך אותי
אמא שלו יודעת עליי
אנחנו מדברים כל יום
נפגשים
הוא משקיע בי (גם מבחינת כסף נסיעות חזור וזה)
אני לא חושבת שזה משחק אולי באמצ קשה לו אבל לא רוצכ קשה יהיה על חשבוני
אנונימית
אני חושבת שתתני הזדמנות אבל אל תצפי יותר מידי
שואל השאלה:
לא הציב לי תנאי
הוא אמר שהוא רוצה לחכות עד סוף החופש ולראות לאן מתקדמים ,לדעתי שום דבר לא יכול להשתנות אצלו בשבועיים וזה סתם למרוח את הזמן
לו אין מה להפסיד פה,אבל לי כן
אנונימית
שואל השאלה:
אז הוא רוצה שאני אחכה לו עד סוף החופש,אבל דוגרי מה יכול להשתנות בשבועיים? פתאום הוא יאהב אותי יותר?,
לדעתי הוא צריך לעבוד על הבעיות שלו עם עצמו לפני שהוא נכנס לקשר ככ רציני
אנונימית
שואל השאלה:
דרך אגב אני ממש אוהבת את התשובות שלך
עזרת לי פה כמה פעמים
אנונימית