6 תשובות
אני חושבת שאת סגורה על עצמך ויודעת מה את רוצה. אל תתקפלי לדעתי פשוט תעמדי על שלך
לא הייתי נותנת צאנס
את כבר לא שמה והוא פגע בך מלא, אז למה שוב?
שואל השאלה:
מתלבטת כי עדיין אני אוהבת אותו
אנונימית
לפי מה שאת מתארת, לא הייתי נותן צאנס
אני חושבת שברגע שתסכימי לקשר הזה שוב, הוא יחזור לפעול בדרכים הישנות שלו מה שנקרא
אבל מצד שני, אני בן אדם שמאמין בהזדמנות שנייה, אז תשקלי את זה טוב טוב
ברור שלא
הוא טוקסיק אחושקשוקה אחותי