4 תשובות
חרדות
האמת שכן ולא זה הזמן לראות עם שש שנים של סבל בביו רפואה היו שווים או לא אבל תכלס אני פשוט יודעת שזה סתם חתיכת דף שלא אומרת עלי כלום
מקווה לציון יותר טוב במועד ב במתמטיקה ולציון סביר בספרות
סיימתי יב מבחינתי לקבל 40 בכולם אני לא עושה אותן שוב מה שכן אני מפחד שקיבלתי חשד להעתקה בפיזיקה אז אני אכנס לבדוק אם בסוף קיבלתי חשד או לא אם לא החיים ימשיכו כרגיל אם כן אני כנראה אכנס לדיכאון כי אלה 5 יחידות שילכו לפח ואז אני אצטרך לראות את המורה המציק שלי שוב בשביל לערער
באותו הנושא: