11 תשובות
לוקחים בצד שמאל על המלבן הסגול ועושים ככה ^ או אומרים את שם המשתמש
בעיקרון אי אפשר, זה לא כמו ווצאפ וזה. אבל עושים ^לפי כמות ההודעות שהיו לפני התשובה שלה רצית להגיב
איזה מלבן סגול
^^סליחה עיגול סגול עם פסים לבנים בתוכו
אה הכמות ^ זה לפי השאלה? אני סתן לוחץ כמה פעמים
שואל השאלה:
אוף אני לא מצליחה
שואל השאלה:
מזה אומר ללחוץ ככה?
^^^לפי המספר תגובות
^עכשיו הצלחת
שואל השאלה:
כאילו להגיב למישהו על ההודעה פה ולא לכל העולם קשה להסביר מה אני רוצה
אה אי אפשר
את יכולה לשלוח לו הודעה בפרטי אם הוא לא מאנונומי
אה אה כן אפשר לענות בפרטי פשוט. אלא אם כן הוא מאנונימי