5 תשובות
לעיתים.
לרוב לא
גם
זה מקום של פריקה ותגובות
הכרתי הרבה אנשים מדהימים שם
לפעמים זה הכוונה.
וזוהי מהות המקום הזה ז פשוט יותר לכותב דברים סתמיים שמעניינים רק את מי שכותב חח
ואני מגיב לפעמים אם אני רואה משהו