5 תשובות
בואי נמחק את ה"הכי טובה"..
פעם חכם אמר, "דרך אחת לעצור התאבדות היא לא להיות ליד האנשים שנותנים לך רצון להתאבד" המסר שקיבלתי מזה זה שחברה שלך בכלל לא בליגה שלך וסתם מקנא
יש לי פתרון לא טוב אבל זה מה שאני הייתי עושה, הייתי מחזירה לה ומפלרטטת עם הקראש שלה, זה ילדותי מאוד אבל זה מה שהייתי עושה
לעבור לבנות
קודם כל את מבינה שהיא לא חברה טובה, נכון?
אם זה לא עזר שדיברת איתה אז אולי תשאלי אותה מה היה קורה אם זה היה הפוך ואם בכל זאת היא ממשיכה אז אולי תראי לה איך זה אם זה הפוך.