4 תשובות
מה היא תינוקת? היא תבין למה לא סיפרת זה בסדר תדברי איתה עליו בקטנה
אני לא חושבת שאת צריכה לספר לה את הרגשות שלו כי כנראה יש סיבה שהוא עוד לא סיפר לה
את חושבת שזה הדדי?
ואם כבר תני לו לספר לבד, את לא אמורה להיןת זאת שמספרת
שואל השאלה:
היא ממש לא בקטע שלו, כבר דיברנו על זה בעבר+יש לה קראש גדול על מישהו בכל מקרה.
ואני רוצה שתבינו דקה שבחיים לא הרגשתי צורך להסתיר ממנה משהו, ומתי שהיא גילתה שהיו קראשים עלי היא סיפרה לי מיד.. אני באמת חושבת שהיא תיעלב ממש שלא סיפרתי לה ותכעס עלי.
אנונימית