6 תשובות
אפשר לחיות כן
הכל בסדר כולם הצליחו להתחזק מיזה ואני בטוחה שגם את יכולה
שואל השאלה:
איך
איך
אנונימית
שואל השאלה:
נגיד שאני נזכרת בזה יש לי כאבים בבטן ובחילה וממש עצובה
נגיד שאני נזכרת בזה יש לי כאבים בבטן ובחילה וממש עצובה
אנונימית
כן, אבל כדאי לנסות לשכוח מזה
היי לך, מצטערת לשמוע על מה שעברת.
נשמע שהזכרונות עולים ולא מרפים, וזה עשוי להיות מתיש ומייגע המאבק הזה.
האם את מדברת עם גורם מקצועי? משתפת בתחושות שלך?
יש לנו באתר פודקאסט בנושא, אולי יעזור לך להתמודד מעט עם הטראומה:
https://sahar.org.il/sexual-assault-victims/
ואם תרצי לפרוק ולשתף יותר בואי לצ'ט שלנו בצורה אנונימית, המתנדבות שלנו יקשיבו וינסו לעזור.
שלך מתנדבת סה"ר
נשמע שהזכרונות עולים ולא מרפים, וזה עשוי להיות מתיש ומייגע המאבק הזה.
האם את מדברת עם גורם מקצועי? משתפת בתחושות שלך?
יש לנו באתר פודקאסט בנושא, אולי יעזור לך להתמודד מעט עם הטראומה:
https://sahar.org.il/sexual-assault-victims/
ואם תרצי לפרוק ולשתף יותר בואי לצ'ט שלנו בצורה אנונימית, המתנדבות שלנו יקשיבו וינסו לעזור.
שלך מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים: