2 תשובות
שואל השאלה:
אני רוצה להצטרף לבני עקיבא אבל בני עקיבא כבר נגמר בסוף יא ובכיתה יב יש אופציה להיות חלק מהצוות של הסניף
לא מאוחר מידי?
זה בטח שונה בכנפיים של קרמבו
אני רוצה להצטרף לבני עקיבא אבל בני עקיבא כבר נגמר בסוף יא ובכיתה יב יש אופציה להיות חלק מהצוות של הסניף
לא מאוחר מידי?
זה בטח שונה בכנפיים של קרמבו
אנונימי
שואל השאלה:
מכיתה י הם מתחילים להדריך
ומי שלא בהדרכה(ואני לא אהיה בהדרכה כי אני מצטרף מאוחר)הולך לנחשון,שבגדול הם צוות טכני של הסניף אבל לא יודע מה בפועל הם עושים זה תלוי בכל סניף
תוכלי לספר למה בדיוק היה לך דוחה?זה מה שמדאיג אותי,אני לא מכיר שם אף אחד אז אני דואג שאולי אני אהיה בצד בגלל שכולם שם מכירים אחד את השני ואני לא ואני אתבאס,אני גם לא באותו בית ספר איתך
מכיתה י הם מתחילים להדריך
ומי שלא בהדרכה(ואני לא אהיה בהדרכה כי אני מצטרף מאוחר)הולך לנחשון,שבגדול הם צוות טכני של הסניף אבל לא יודע מה בפועל הם עושים זה תלוי בכל סניף
תוכלי לספר למה בדיוק היה לך דוחה?זה מה שמדאיג אותי,אני לא מכיר שם אף אחד אז אני דואג שאולי אני אהיה בצד בגלל שכולם שם מכירים אחד את השני ואני לא ואני אתבאס,אני גם לא באותו בית ספר איתך
אנונימי
באותו הנושא: