4 תשובות
^^כןן!! בכנפיים של קרמבו תמיד יקבלו אותך:)
כנפיים של קרמבו!
אני הצטרפתי לצופים כשהייתי בכיתה י"א. זה קורה הרבה, זה טיפה מוזר בהתחלה אבל מתרגלים. מניח שגם בשאר תנועות הנוער זה ככה
בנע
באותו הנושא: