6 תשובות
שואל השאלה:
כע עכשיו כתבו ואמרו יצאת כבר??וכנראה אני אאחר
כע עכשיו כתבו ואמרו יצאת כבר??וכנראה אני אאחר
גם אם תאחרי זה האשמה של האחמש
שואל השאלה:
כן אבל עדיין תסכל
כן אבל עדיין תסכל
מבינה לגמרי פעם חיכיתי חמש שעות שיגידו לי זה היה ממש לא בסדר דפק לי את כל היום
אל.. לכי לעשות משהו. אפילו להכין לך לאכול או לצפות בסדרה. כשהטלפון יצלצל תבדקי.
קרה לי פעם