3 תשובות
זה כל הקטע של מאמן אישי, שהוא מלמד אותך.
אין מה להילחץ הוא מספיק חכם כדי להבין שלא היית קורא לו אם היית יודע הכל
אין מה להילחץ הוא מספיק חכם כדי להבין שלא היית קורא לו אם היית יודע הכל
אל תילחץ כולם מתחילים מנקודה כלשהי אף אחד לא בא מוכן מההתחלה לאט לאט אתה תהיה עם ביטחון זה עיניין של זמן
זה ממש בסדר, בשביל זה יש אותו, לשם זה הוא נועד, אל תרגיש מוזר
באותו הנושא: