6 תשובות
באיזה גיל
אמאלה כן את חייבת!!!
כן חיים רק פעם אחת במילא לא תראי אותו שוב
כן, אם את אוהבת אותו אז תנצלי את ההזדמנות
כןכן תקשיבי יכול להיות שלא תראו יותר או שבעצם כן בהמשך החיים ואם היית אומרת לו אולי משהו היה יכול להתפתח וזה היה נדירר
אין לך מה להפסיד זה או שלא יקרה כלום וזה פשוט ניטרלי או שכן יקרה משהו וזה ניצחון!
בהצלחה מאמינה בךך