3 תשובות
תביני שהבן אדם לא נעלם לחלוטין ועדיין תוכלו להיפגש פה ושם ולשמור על קשר מהפלאפון.
שואל השאלה:
אין זה לא יקרה אני יודעת..
אין זה לא יקרה אני יודעת..
אנונימית
תתקרבי אליו עד אז, אולי אפילו תאמרי לו מה את מרגישה כלפיו כי עכשיו זאת הזדמנות אחרונה . מרחק זה לא מה שאמור להפריע לך
באותו הנושא: