18 תשובות
שואל השאלה:
^ להתנדב איפה?
אגב אני מתחילה בספטמבר שירות לאומי
^ להתנדב איפה?
אגב אני מתחילה בספטמבר שירות לאומי
אנונימית
אז את תכירי ידידים בשירות לאומי..
חוץ מזה אם יש לך קראש על החבר הכי טוב שלך, בשביל מה את צריכה עוד ידידים?
חוץ מזה אם יש לך קראש על החבר הכי טוב שלך, בשביל מה את צריכה עוד ידידים?
תתנדבי
מצטרפת לשאלה...
אנונימית
שואל השאלה:
כבר התוודיתי והוא אמר שהוא לא רוצה אותי, ואני הולכת לשירות לאומי במקום שאין בני שירות אחרים ככל הנראה
כבר התוודיתי והוא אמר שהוא לא רוצה אותי, ואני הולכת לשירות לאומי במקום שאין בני שירות אחרים ככל הנראה
אנונימית
שואל השאלה:
קיצר אין תקווה
קיצר אין תקווה
אנונימית
דווקא שתדעי לך שאם היית הולכת לשנת שירות שם היית מכירה הרבה ידידים
רגע את דתייה?
שואל השאלה:
דתלשית
דתלשית
אנונימית
בואי רגע לפרטי
שואל השאלה:
הוא לא רוצה אותי ואני לא בטוחה שבשירות שלי יש עוד אנשים בגילי
הוא לא רוצה אותי ואני לא בטוחה שבשירות שלי יש עוד אנשים בגילי
אנונימית
תנסי אותו לכי תדעי מה יקרה.. חוץ מזה את בת 18 לא? כולם בשירות לאומי בגיל הזה פלוס מינוס
אם לא היית מתחילה שירות לאומי, הייתי אומר להתנדב בעמותות, לא חסר, תבחרי נושא ופשוט להתנדב, תמיד יש אחלה חברה.
אם את הולכת לשירות לאומי, אז תמיד זה גובל בעוד מסגרות ומכירים אנשים.
ובסופו של יום אם תכירי בנות חילוניות, ותצאי איתן, להרוב יש ידידים ואז ככה תכירי אנשים
אם את הולכת לשירות לאומי, אז תמיד זה גובל בעוד מסגרות ומכירים אנשים.
ובסופו של יום אם תכירי בנות חילוניות, ותצאי איתן, להרוב יש ידידים ואז ככה תכירי אנשים
אז אחת אחרת אולי. וחוץ מזה, חדר כושר, יש של ידידים, יזיזים.
וללכת למקומות של התחביבים שלך, נניח אני אוהב לנגן, אז הולך ומנגן על פסנתר בירושלים ויש שם מלא אנשים, ואתה מכיר ככה.
כבחורה אם את ניראית סבבה, חצי מהבנים יזרמו להיות ידידים שלך, כי הם יהיו מעוניים בהתחלה במשהו אחר, ועם הזמן זה פשוט יהפוך להיות ידידים.
וללכת למקומות של התחביבים שלך, נניח אני אוהב לנגן, אז הולך ומנגן על פסנתר בירושלים ויש שם מלא אנשים, ואתה מכיר ככה.
כבחורה אם את ניראית סבבה, חצי מהבנים יזרמו להיות ידידים שלך, כי הם יהיו מעוניים בהתחלה במשהו אחר, ועם הזמן זה פשוט יהפוך להיות ידידים.
שואל השאלה:
אני מתנדבת בעמותה כבר אבל אין שם הרבה בגילי
אני מתנדבת בעמותה כבר אבל אין שם הרבה בגילי
אנונימית
שואל השאלה:
אני סורגת לול לא נראלי יש בנים שסורגים
אני סורגת לול לא נראלי יש בנים שסורגים
אנונימית
בכל מיקרה, אני יודע שאמרת שאת לא רוצה מסטיפס, אבל אם תחליטי שאת אחרת, אני כאן במידה ומסתבר שאנחנו גרים לא כזה רחוק.
חחח סריגה פחות.
מהמצב שלך באמת שאני מציע פשוט שתצאי עם חברות שיש להן ידידים, ומשם תכירי, וחבר תמיד מביא חבר
מהמצב שלך באמת שאני מציע פשוט שתצאי עם חברות שיש להן ידידים, ומשם תכירי, וחבר תמיד מביא חבר
באותו הנושא: