12 תשובות
פה יש הרבה
למה את צריכה אחד הומו בשביל זה מה קשור הומו לא הבנתי.
שלום לך מתוקהה הה הה
בסנטר יש מלא
סתם לא אני לא הומו ולא ידיד.
אבל אי אפשר למצוא אנשים לפי הגדרה כזאת ספציפית.
נסי אולי בסנטר?
תכירי(?)
עוד בת סטרייטית שחושבת שגייז הם חיית מחמד שעוזרת להם בייעוצים ואופנה.. את פשוט אכולה בסטריאוטיפים לגבי גייז.
ברמי לוי ליד הטמפונים יש מבצע עכשיו
אנונימי
לכי לבסיס פיקוד העורף יש שם כמה הומוהים.
את לא צריכה אותנו את צריכה פסיכולוג
הומו זה סהכ נטיה מינית וזה לא אומר כלום על הבן אדם
פסיכולוג לעומת זאת זה בדיוק מה שתיארת
כמו שכתבו מעליי, אנחנו לא חיות המחמד של הבנות הסטרייטיות
מת.... חיות מחמד אוליי הם החיות מחמד שלנו