אני עושה לק ג'ל יש לי צורה מרובעת אני כרגע עם לק ורוד כזה ממש בהיר מושלם שאני ממש אוהבת אבל אני מרגישה כאילו אני ממש משעממת את עצמי שאני לא יוצאת מהגוונים של הורוד. לפני שמתחיל בית הספר יש לי תור תתנו לי רעיונות למשהו חדש אבל גם לא מוגזם שעדיין ישאר באותו הסגנון