3 תשובות
אפשר לעשות בנייה על זה
זה לא בעיה
זה יהרוס לך את הציפורניים.
אני עם בנייה וזה מחליש נורא את הציפורן הטבעית.
אפשר אני הייתי מעדיפה להאריך לבד
3~3