6 תשובות
תלוי כמה אכלת ותאכלי בהמשך היום, כנראה שלא
שואל השאלה:
אני פשוט אוכלת את זה לביינים במקום פרי
אנונימית
זה אחלה
בתאבון עשית לי חשק
לא משפיע, זה בסדר, הכל צריך להיות באיזון.
לאכול עוגיה או המבורגר או כל דבר זה בסדר כל עוד זה במידה.
פשוט תשלבי ותאזני את זה עם התזונה שלך + הפעילות היומית שלך ככה שייצא שאת מוציאה יותר קלוריות משאת מכניסה ותוכלי להמשיך לרדת במשקל.
כל עוד שומרת על תזונה נכונה במהלך היום, אז אוראו אחד או שניים לא יעשה לך כלום
לא ממש לא, מותר וכדאי לשלב הכל כל עוד זה נכנס בגירעון הקלורי