2 תשובות
אל תנסה להתחבר ישר עם בנות תנסה קודם כל עם הבנים וככה לאט לאט הכיתה תתגבש ביחד איתך ותתגבש גם עם הבנות. ובקשר לחברויות וכל זה אתה לר צריך לדאוג זה יבוא אם זה יבוא במוקדם או במאוחר
תבוא לשם עם חיוך וככה תיצור רושם ראשוני טוב
באותו הנושא: