5 תשובות
את תקבלי אל תילחצי
כן הגיוני
אני גם ככה וקיבלתי רק לקראת סוף י"א
ברור הם שולחים רק ל16
אל תדאגי אני קיבלתי ממש בסוף יא
צריך להיות בן 16 וחצי לזה לפחות אני חושב
באותו הנושא: