12 תשובות
לדעתי כן
קודם כל מזל טוב
דבר שני אני די בטוחה שמצביעים מ17
דבר שני אני די בטוחה שמצביעים מ17
אני חושבת שכן.
כי את בת 18
כי את בת 18
כן לא בטוחה היום הולדת שלך לפני הבחירות?
די בטוח שלא...
כי צריכים לשלוח לך כרטיס בוחר הביתה אם אני לא טועה...
כי צריכים לשלוח לך כרטיס בוחר הביתה אם אני לא טועה...
שואל השאלה:
כן אין לי כרטיס בוחר בגלל זה
אני לא יודעת למי אני אמורה לפנות או לשאול אם אני יכולה
כן אין לי כרטיס בוחר בגלל זה
אני לא יודעת למי אני אמורה לפנות או לשאול אם אני יכולה
אנונימית
את יכולה להכנס לאתר של משרד הפנים ולנסות להתקשר או למוקד או לברר שם בקטגוריה של בחירות
תבדקי באתר של וועדת הבחירות. על פניו כן
כן. תבררי באתר של הבחירות אם את רשומה ברשימת הזכאים להצביע כדי שתהיי בטוחה.
אנונימי
קיבלתי בזמנו עוד כמה ימים לפני שהיה לי שמונה עשרה בלועזי,יכול להיות שיש טעות קראתי שעוד לא קיבלו יש מצב שיתנו לך,כך או כך בזמנו לא הצבעתי בסוף כי נרדמתי אבל הפעם אני חדור מטרה ומקווה שאצליח להספיק להצביע
שואל השאלה:
בדקתי באתר של משקד הפנים ואני יכולה
תודה רבה לכם !!
בדקתי באתר של משקד הפנים ואני יכולה
תודה רבה לכם !!
אנונימית
בהצלחה! תצביעי ט שיטו את הגוש ימינה ונפרד מאוייבינו ויש להם אחלה תוכנית כלכלית ביחס לשאר המפלגות אולי ומעבר... וכו
באותו הנושא: