6 תשובות
אני שומע רק מזרחית
יש מזרחית נחמדה כמו עומר אדם ומוטי טקה
לא הכל אייל גולן וסילסןלים
לא הכל אייל גולן וסילסןלים
^^דיסאביליטי
זה מוזיקה טובה ויש כאלה שמתחברים ויש כאלה שלא וזה בסדר גמור
לי לא אכפת מהסילסולים לא אכפת ממנגינה סבירה ומילים יפות
של פאר טסי זה ממש יפה
אנונימית
באותו הנושא: