6 תשובות
אני שומע רק מזרחית
יש מזרחית נחמדה כמו עומר אדם ומוטי טקה
לא הכל אייל גולן וסילסןלים
^^דיסאביליטי
זה מוזיקה טובה ויש כאלה שמתחברים ויש כאלה שלא וזה בסדר גמור
לי לא אכפת מהסילסולים לא אכפת ממנגינה סבירה ומילים יפות
של פאר טסי זה ממש יפה
אנונימית