7 תשובות
כנראה שיש
אני אוהב שירים ספציפיים במזרחית נגיד פאר טסי
יש רוק שאני אוהב ויש מזרחית שאני אוהב
אני לא תקוע על סגנון אני פשוט שומע מה שכיף לי לשמוע.
אני..
אני :)
זה פשוט לפי מצב רוח פעם ככה פעם ככה אני דיי שומעת הכל
פעם שמעתי רק רוק ומוזיקה אלקטרונית.
עכשיו אני 90% שומע מזרחית