4 תשובות
לשתות שלוקים קטנים של מים
תה
לאכול דברים יבשים כמו קרקרים שיספחו את הנוזלים
אל תקיא עם הצבעות וכל החרא זה שאומרים, אם תקיא אז תקאי טבעי ומתי שהגוף אומר..
פשוט תנסה להירדם ותקום הרבה יותר טוב אבל יש מצב שתקום וישר תקאי אז תהיה מוכן לזה, וזה טוב להקיא! זה מוציא מהגוף את מה שלא צריך להיות
אל תעשה כלום רק לך לישון
תשתה שלוקים קטנים של קולה ואם לא עוזר וזה ממש ממש נוראי כבר כמה ימים לך לקנות טראוומין לא צריך מרשם וזה עוזר בטירוף