5 תשובות
לא אבל זה ממש ג'אנק ומפוצץ בשמן אז הגיוני
אני חושב שזה יכול להיות פסיכולוגי יותר
חח לא זה פשוט אוכל רחובי כזה שבדרכ תמיד כואב אחריו הבטן
דבר ראשון המסעדה לא כשרה. האוכל פשוטנלא מושגח על ידי רבנות או רב... ככה שאם את/ה שומר/ת כשרות אבל את כל הכשרויות, זה בסדר גמור שאכלת kfc. אלא אם כן את/ה לא אוכל/ת במסעדות שאין בהן תעודת כשרות זאת בעיה. אך לא קשור לכאבי הבטן.