8 תשובות
שואל השאלה:
המפלגה הקומוניסטית הישראלית היא חלק מהחזית הדמוקרטית לשלום ושוויון (חד''ש)
המפלגה הקומוניסטית הישראלית היא חלק מהחזית הדמוקרטית לשלום ושוויון (חד''ש)
אנונימי
בוב!!
תוכיח שצהל לא מבצע כיבוש בשטחי בי וסי. תוכיח.
כי לי זה ממש נשמע ששלטון צבאי זה בדיןק מה שקורה שם.
לא מכוונה לפגוע, אבל בסיסה של מפלגת העבודה למשל, אלה האנשים שהקימו את המדינה, בידיים שלהם הם בנו את הקיבוצים.
לפי מה שיודע לי,
מרצ יותר סוציאליסטים,
העבודה יותר סוציאל דמוקרטים,
וחדש יותר קומוניסטים.
תבחר.
תוכיח שצהל לא מבצע כיבוש בשטחי בי וסי. תוכיח.
כי לי זה ממש נשמע ששלטון צבאי זה בדיןק מה שקורה שם.
לא מכוונה לפגוע, אבל בסיסה של מפלגת העבודה למשל, אלה האנשים שהקימו את המדינה, בידיים שלהם הם בנו את הקיבוצים.
לפי מה שיודע לי,
מרצ יותר סוציאליסטים,
העבודה יותר סוציאל דמוקרטים,
וחדש יותר קומוניסטים.
תבחר.
למה לך להיות כפוף לאגנדה כלכלית אחת?
אם אתה סוציאל-דמוקרט אז העבודה.
אם אתה קומוניסט אז חד"ש.
אם אתה סוציאליסט וממש שמאלני אז מרצ.
תבחר.
אם אתה קומוניסט אז חד"ש.
אם אתה סוציאליסט וממש שמאלני אז מרצ.
תבחר.
מה הקשר נשמה פשוט בוא ותסתור את הטענה שלי,
שהיא בעצם עובדה בשטח.
שהיא בעצם עובדה בשטח.
אחשלי, אין לך מה להגיד אז אתה בורח?
שוב, מדובר בתיאור של מצב נתון, מבחינת החוק הבין לאומי.
יש שטח מסוים, שהחוק הישראלי לא חל בו, והשטח תחת שלטון צבאי,
זה מגדיר את השטח כשטח כבוש. זה לא שקר, זו עובדה.
זה מה שהחוק הבין לאומי אומר.
עובדה.
אתה לא מסוגל לסתור אותה, אז אתה טוען שאני שקרנית, ולא מביא שום ביסוס לטענה שלך, מרשים.
מה אעשה בגיל 18?
אתגייס, ולא כי אני חייבת, כי אני רוצה.
לא רק אתגייס, אלא אני גם מכוונת לטיס ולשירות קרבי באופן כללי.
אני מתכוונת לצאת קצונה ולשרת הרבה שנים.
תודה רבה שבת שלום.
שוב, מדובר בתיאור של מצב נתון, מבחינת החוק הבין לאומי.
יש שטח מסוים, שהחוק הישראלי לא חל בו, והשטח תחת שלטון צבאי,
זה מגדיר את השטח כשטח כבוש. זה לא שקר, זו עובדה.
זה מה שהחוק הבין לאומי אומר.
עובדה.
אתה לא מסוגל לסתור אותה, אז אתה טוען שאני שקרנית, ולא מביא שום ביסוס לטענה שלך, מרשים.
מה אעשה בגיל 18?
אתגייס, ולא כי אני חייבת, כי אני רוצה.
לא רק אתגייס, אלא אני גם מכוונת לטיס ולשירות קרבי באופן כללי.
אני מתכוונת לצאת קצונה ולשרת הרבה שנים.
תודה רבה שבת שלום.
לא עניין של להתווכח, הגיע הזמן שתכיר בעבדות.
נראה אם בלילה תפנים קצת.
לילה טוב.
נראה אם בלילה תפנים קצת.
לילה טוב.
קראת אותי כותבת את המושג "מדינה פלסטינית"?
אין קשר מדינה או לא.
שטח תחת שלטון צבאי=שטח תחת כיבוש.
אין קשר מדינה או לא.
שטח תחת שלטון צבאי=שטח תחת כיבוש.
באותו הנושא: