9 תשובות
חחח אם נצביע לך יהיה אפקולפסיה לא נשרוד פה אפילו שבוע
מי יצביע לנרקומן הזה
שואל השאלה:
תשובות שאינן עונות על השאלה - ידווחו.
^^אמ.., אין לי מפלגה
^הגברים.
כמובן, שאנחנו לא נעבור את אחוז החסימה בבחירות הקרובות - אבל אנחנו נתפוס תאוצה, ותוך 2-3 מע' בחירות - נשנה את המדינה.
ד"ר גל יהיה שר הנשים.
תשובות שאינן עונות על השאלה - ידווחו.
^^אמ.., אין לי מפלגה
^הגברים.
כמובן, שאנחנו לא נעבור את אחוז החסימה בבחירות הקרובות - אבל אנחנו נתפוס תאוצה, ותוך 2-3 מע' בחירות - נשנה את המדינה.
ד"ר גל יהיה שר הנשים.
אנונימי
אתה לא תשנה שום דבר צא מהסרט שאתה חי בו
עלאק שר הנשים
שמע אחי אתה חי בהזיות
שמע אחי אתה חי בהזיות
שואל השאלה:
אנחנו צריכים סה"כ 3.25% מהקולות - נהיה הכרחיים להקמת ממשלה(כמו רע"מ, ימינה, או תקווה חדשה).
אנחנו צריכים סה"כ 3.25% מהקולות - נהיה הכרחיים להקמת ממשלה(כמו רע"מ, ימינה, או תקווה חדשה).
אנונימי
שמע אתה הכי הזוי שראיתי. תמצא חיים
מה נדפק
אנונימית
מי זה האכול קראק הזה
באותו הנושא: