9 תשובות
חחח אם נצביע לך יהיה אפקולפסיה לא נשרוד פה אפילו שבוע
מי יצביע לנרקומן הזה
שואל השאלה:
תשובות שאינן עונות על השאלה - ידווחו.
^^אמ.., אין לי מפלגה
^הגברים.
כמובן, שאנחנו לא נעבור את אחוז החסימה בבחירות הקרובות - אבל אנחנו נתפוס תאוצה, ותוך 2-3 מע' בחירות - נשנה את המדינה.
ד"ר גל יהיה שר הנשים.
אנונימי
אתה לא תשנה שום דבר צא מהסרט שאתה חי בו
עלאק שר הנשים
שמע אחי אתה חי בהזיות
שואל השאלה:
אנחנו צריכים סה"כ 3.25% מהקולות - נהיה הכרחיים להקמת ממשלה(כמו רע"מ, ימינה, או תקווה חדשה).
אנונימי
שמע אתה הכי הזוי שראיתי. תמצא חיים
מה נדפק
אנונימית
מי זה האכול קראק הזה